Torsdag

i dag åkte jag till skolan hade bara två lektioner så tänkte att jag måste. men på morgonen mådde jag dåligt, känndes som jag hade 40 grader feber. men sen på skolan mådde jag lite bättre. Hade samhälle och eng. Efter skolan gick jag, mimmi och vicky på bibblo eftersom det var 40 minuter tills min buss kom + att vi leta efter eng böcker som vi ska läsa på engelskan , det var en bok jag tänkte låna , i hennes skor. Den finns som film också men den fanns inte så ska dit på måndag om jag hinner. i morgon har vi en lektion idrott! Så kul! men asså jag känner nu att jag inte kan vara med eftersom att träna är det sista jag orkar nu. det är så synn! var ju liksom första idrottslektionen. aja kanske blir super frisk tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0