Måndag

Måndag i dag, tycker inte om måndagar. Man är alltid så trött och seg. iallfall hade sh,re,ma,sv idag. Funderar nu vad som hände idag... vi gick och kolla på jackor på lunch rasten :) jag undrar jag hur den som jag beställt blir, men det är en kort jacka och jag tänkte ha jackan som jag hade förra året också men vill inte ha den :P så ska köpa en till jacka :P efter skolan gick jag och mimi en sväng på stan jag köpte ett par gråa strumpbyxor idag :) najs sen så följde hon med mig på bibblan för skulle låna en bok på engelskan ( vi ska börja läsa eng bok) :P aja nu känner jag mig trött! ska inte träna ikväll för vill inte bli mer förskyld, på fredag har vi skolfoto  wieeee not! haha näro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0